Update

Jag borde verkligen blogga mer. För det första så har jag inte alltid någon att prata med. Ja jag bor med en kapten ombord men det blir väldigt ensamt. Det händer så mycket här hela tiden så varje dag skulle vara en historia för sig.

Så vad har hänt sen senast? Jag var hemma i Göteborg över en helg, åkte tillbaka till båten i Italien. Jag har sedan var ombord M/Y Miss Chocolate sedan en månad tillbaka. Det är samma ägare som till stora båten Kiss, men den här används ifall han vill låna ut den till sina gäster.

Jag har varit i Hyère, strax utanför Saint Tropez i 2 veckor, inte gjort ett skit. Träffat en massa härliga fransmän:) Sedan haft en familj ombord, första veckan så var vi runt i Saint Tropez, Cannes, Antibes, Monaco.. Sedan åkte de hem, vi åkte till Sardinien och de lämnade oss för tre dagar sedan.
Den här familjen var något utöver det extra. Två barn, som var helt underbara. Frun tyckte jag skötte allt så bra, höll allt så rent, lagade mat och lekte med barnen. Så hon har erbjudit mig ett jobb som nanny hos dom. Jag skrattade mest hela tiden åt hela idéen. Tills jag frågade vad en nanny tjänar. I’m On!;)

Så nu planeras det för fullt hur jag ska få ledigt ifrån den stressigaste perioden för oss så att jag kan åka och hälsa på hos dom, i Schweiz:)

Jag börjar bli lite trött på detta liv.. Det är stressigt och tungt jobb, mest trött hela tiden. Så ett nanny jobb låter inte helt fel just nu:)

Mer updates kommer. Jag skriver ofta men postar när jag har internet. Därför det kommer upp 4 i lägg på samma gång:)

If you feel there is more, then there is more!

Follow me on instagram Onespiritualgangster
Peace

20130718-132309.jpg

20130718-132458.jpg

20130718-132337.jpg

20130718-132321.jpg

20130718-132330.jpg

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

