Fantasin

Jag är så mycket bättre i fantasin men den får man inte leva i.

Min helg hemma i Sverige har minst sagt varit stressig men otroligt lycklig hela vägen hem!
Kommer hem till Andre sent Torsdag natt. Man vet att det är en riktigt bra vän man har när den första frågan är – Vill du ha mjukisbyxor?
ÅÅhh vad jag gillar den killen! Bra kille på alla sätt. En vän som har hängt med många år men han förvånar mig fortfarande. Vi hade ännu mer gemensamt nu än sist vi sågs:)

Jag fick kvitt mina cravings på en helg,
1. Laga frukost! – Check
2. Kebab Pizza
3. Lösgodis;)

Nu sitter jag på flygplatsen med underbara minnen med mig i bagaget och en känsla av att den här resan kommer bli kortare än väntad!
Jag saknar mitt hem och mina vänner! Jag beundrar mina vänner. De som hänger kvar år efter år. Jag älskar dom för det!

Jag ska tillbaka till San Remo nu, där jag kommer möta upp båten i min gamla hamn. Där har jag mina italienska vänner och min longboard som jag har saknat! Ska ta några grymma bilder när vi är ute och cruisar i solnedgången;)

Vet inte riktigt vart jag hör hemma..

(Detta skulle publiceras en månad sen..)

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

