En stannfågel ger sig av.

Sitter på Sardinias flygplats i Olbia, en liten flygplats med bara några få butiker.

Har kommit underfund med att jag gillar lyx, ja.. fina saker. De får gärna vara dyra. Nu är det dock så att jag inte har råd alla gånger men tycker jag att jag förtjänar det så finns det inte mycket som kan stoppa mig. Lejonet är för övrigt känt för det, att dra sig till extravaganta saker.

Jag försöker att acceptera mig själv som jag är mer och mer. För att ta reda på vem jag är som person så att jag sedan lära mig av det och göra något gott. Växa inom mig själv.

Jag har aldrig tyckt att jag duger åt något eller någon. Att leva så har gjort mig synisk, litar inte på folk och får ofta bakslag. Jag försöker nu se vad jag gillar hos folk och inte nöja mig med det lilla – som med killar. Jag gillar killar med stil. Varför har jag tidigare träffat killar med de fulaste sneakers och 20 år gamla jeans. Jag gillar killar i kostym, inte alltid och hela tiden, men en egen snygg stil ska väl inte vara så svår.
Någon som accepterar mig som jag är, som inte försöker förändra mig.

Det sist nämna har jag fått erfara på båten nu, Kaptenen och hans fru gillar inte Ausseis, Kiwis eller syd afrikaner.. De är för hippie för dom.
Dom har ingen stil what so ever. De är väldigt.. plain. De känns som om de försöker ta död på min med.. Jag gillar att gå runt i shorts, för stora linnen och barfota, när jag inte bär uniform som jag annars gör 80% av tiden på båten. Fick två kommentarer – De har en butik som såna för dig i här.
Såna som mig?
Gick och kolla, nu var det visserligen inte riktigt min stil ändå men det enda jag såg var somrigt och färgglada beach kläder.. Ja de bär inte färg. allt är väldigt beige..

Så nu sitter jag här med allt semester folk, en man som sitter bredvid sin fru och barn och kollar snett på mig. Än en gång så sitter jag i shorts, ett peace linne, barfota och i benen i kors. Jag satt i meditation i kanske 15 minuter.. höll på och somna så var tvungen att komma ur.

Det kommer bli några korta dagar hemma, men jag vill träffa mina vänner mamma och pappa och hinna med sjukhuset för att kolla upp benen. Dessa ben.. sedan min inteniva dans period så har jag haft dessa problem. Hoppas hoppas på operation.. I 6 år har jag lidit, en liten del av mig har aldrig fixat problemet innan för jag tycktes inte vara värd det.

Ändra ditt tankesätt och Du kan förändra världen. Din värld.

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

