Varför är jag vaken?

Kanske det finns en Gud ändå?

För två dagar sen så svor jag så mycket över mitt jobb så jag var beredd att åka hem där och då!
Klockan var ett på morgonen och jag var fortfarande uppe och jobba! Svor över att de inte anställt en ordentlig stewardess som faktiskt kanhjälpa mig istället för Alex som gnäller över minsta lilla..

Nu två dagar senare har jag lämnat den båten och sitter du på samma ägarens andra yacht. Den är betydligt mindre, en 22 meters istället för 48m. Det är jag och en fransk-Kroatisk kapten.
Min kapten bad mig alltså att ställa upp och hjälpa till på en två veckors charter.
Men det vi inte vet är när gäaterna kommer, eller om de ens dyker upp. Kan bli idag, kan bli till helgen. Ryktena går att de ska komma ikväll.. vem vet.

Blev till sagd av en gubbe på planet att jag borde skriva dagbok, att det kan vara roligt att blicka tillbaka på mina stunder.. bra som dåliga.
Det här får vara min dagbok.Skriver oftast när jag är arg tycker jag,,. så arg är jag inte, inte hela tiden.

Men nu skriver jag för att jag har varit över abitiös och gick upp kvart i sju.. varför vet jag inte. Skrivit lite menyer och dammsugit… sitter ute i solen och gottar mig. Kl är 9 och kaptenen sover än.

Varför är jag vaken?

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

