Hemma på min gata i staaaan..

Ja det var ju det där med att bestämma sig.

När jag fick frågan – Vad vill du bli när du blir stor?
Då sken jag upp. Det var julafton! Oftast kom jag inte ens med något svar direkt utan stod där och drömde om alla fantastiska äventyr och häftiga yrken jag skulle jobba med. Bli en sån där riktig häftig tjej. Det var viktigt! Häftig, det ska man ju va!

Ärligt talat så har jag gjort, sett och upplevt det mesta som jag ville.. lite stolt att kunna erkänna det. Inte många som kan.

Men jag fyller ju 24 år.. Inte är jag väl klar än? Mitt enda och största problem, förutom vad jag ska göra med mitt hår som killarna säger, är att jag tröttnar. Japp. Bara så där; så vill jag inte längre. Ingen som tvingar mig, nä men dåså? Vad står näst på listan? typ så..

Tror inte det är många som förstår att det är den absolut jobbigaste biten med att vara jag. Att aldrig bli nöjd. Eller näe, nöjd detta blir jag. Jävlar vad nöjd jag kan bli. Men det går över. Fort. 3 månader är min grej.

Jag är inne på min 2 månad nu på denna yachten.. 7e inom yachting. Ni förstår att det kliar i fingrar och tår!

Mhmmm.. Drar en djup suck och undrar vad jag ska bli när jag blir stor.

20130601-001031.jpg

20130601-001039.jpg

20130601-001050.jpg

20130601-001107.jpg

20130601-001115.jpg

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

