Långa nätter.

Musiken är så viktig för mig. En låt kan få mig att gråta floder, en låt får mig att le, en låt får mig att studsa runt och hundra låtar får mig att tänka på de jag älskar mest.

Vi är nu framme i Sardinien, marina di portisco, det är torsdag och på måndag kommer våran kock! Yeey, hoppas på bra normal mat igen! Nu har vi levt på samma mat det senaste.; en fransk chef som älskar routtatoi eller man nu stavar det. Pasta, pizza och lite mer pasta.
På onsdag kommer bossen hit, ingen vet med vem, med familj eller vänner. Det är en regatta här i Sardinien som han ska kolla på.

Varje dag så städar jag, stryker eller gör annat, annat i tystnad, som får mig att stå i mina egna tankar. Jag skulle vilja skriva om alla möjliga fantastiska ämnen. Men så snart jag har tid att sitta ner så försvinner allt.

Jag tänker ofta på killarna jag har haft i mitt liv.
Var jag kär?

Jag blir ofta ledsen.
Vad är det för fel på mig?

Jag undrar om jag kan ha gjort något annorlunda.
Kommer jag alltid att vara ensam?

Sånna här tankar gör mig bara deprimerad. Pratade med mamma på Skype, det första hon sa att jag lät ledsen.

När är det min tur att må bra? Kommer folk tro mig om jag berättar vad jag har varit med om?
Jag är en så himla pratsam person, men jag har en historia som jag har varit tyst om i åtta år nu.

20130523-200219.jpg

20130523-200155.jpg

20130523-200201.jpg

20130523-200239.jpg

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

