Day 4.

Ja då var vi inne på vår fjärde dag ute till havs. Hela havet stormar så att säga. Det är fint väder ute men väldigt vågigt. Igår natt så var det lite samma känsla som att åka berg och dalbana, man lyftes från sängen för att sedan dunsa tillbaka ner igen.

Såg några havsskölpaddor imorses, de ligger vid ytan och chillar. Ingen stress där. Sen så hörde jag kaptenen ropa från bryggan – -Delfiner!!!!
Jag undrar vem som var mest exalterad över det.
Kolla ut genom fönstret och ser delfinerna hoppa och leka i vågorna, och även en liten en. En bebis delfin har kommit till världen:)

Det är lunch nu men jag sitter själv vid bordet. Man blir inte så hungrig av att vara på havet. Blir man mätt mår man bara illa och det är väl något alla vill undvika just nu.

Ikväll kl 22:30 ska vi vara framme. Jag saknar land. Vi passerade Sicilien igår.. Och då såg jag en vulkan igår natt. Stromboli, ska tydligen vara en ganska känd..

Sitter och äter mitt egen bakade bröd som jag gjorde igår.. Det är väldigt mjukt och saftigt men saknar smak.. Lite mer salt till nästa gång. Men tror jag har bakat klart för nu.
Dubbel choklad tårta, kladdkakemuffins och bröd.. Nej vi är ju alla på diet. Jag gör det inte lätt för killarna.

Fair winds and calm seas!

20130520-134351.jpg

20130520-134357.jpg

20130520-134404.jpg

20130520-134431.jpg

20130520-134459.jpg

20130520-134443.jpg

20130520-134518.jpg

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

