Can you say hamburger?

M/Y Kiss

M/Y Kiss

På den här båten händer det mycket konstiga saker. Jag har en fransman som pratar engelska som inspektor Classeou från Rosa pantern. Jag har en Kapten som såg mig röka, värre än när min pappa fick reda på det!
Jag har en deckhand som är så irriterande så det kliar. En annan deckhand som ler lite för mycket mot mig. En en ingenjör som står och skriker i skrivandet stund.

Skrattat åt Fransmannen så mycket idag. Tänk er en kille med fen starkaste brytningen haha. Jag försökte förklara stall idag.. (Ja hans lamm gryta luktade stall..)
-It smells like stable! 😀
– o.O?
-You know! Where the horse lives?
-The horse livs…. Aaah! The horehouse!!
-Baaahahahhahah!! Yes de horse house!
-That’s what I said, horehouse!

Ah Han förgyller min dag!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

