Quotes.

I fall to fast, crash too hard, forgive too easy and care too much.

Jag kämpar så gott jag kan med mina inre demoner. Jag har väldigt svårt för att vända på en åsikt när jag väl har satt en. Nu stör jag mig på kroaten. Kroaten med den överdrivna amerikanska accenten. Kroaten som ber om ursäkt för allt, för att han finns.
Det värsta är att han ber om ursäkt för att han säger förlåt.

Hur lär man sig ändra sin åsikt. Älska alla och allt det där..

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

