M/Y Kiss

Man får många timmar att tänka ombord här. Många tankar som snurrar. Har många konversationer med mig själv varje dag.
Är det det här jag vill? – Det är klart, vad skulle jag annars göra! Jag undrar vad mamma gör just nu. Hoppas hon leker med Maja.
Vilken dålig vän jag är som aldrig hälsade på Miranda…:( – Men jag hade ju ingen bil. – Men jag lovade faktiskt. Hon har det bra. Jag har ett ganska så spännande liv jag med. – Jaså? Sitter i min kabin och undrar vad jag ska göra idag. Jag undrar vad Han gör. Kommer vi träffas på Sardinien? Jag hoppas det, för då jag kan ignorera honom. Han hatar att bli ignorerad. Bra plan Natasa. Riktigt bra plan….

5 rök fria dagar. Och jag kämpar på. Jag vill inte ens lämna båten för jag vet att jag kommer tända en cigg då… Bra plan igen Natasa. Riktigt bra plan. lås in dig. Det borde göra susen.

Jag och mina tankar.

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

