Flirting with disaster.

Jag. Kan. Inte. Sluta. Tänka. På. Honom.

Samma meningen går runt i mitt huvud. Om och om igen.
– Tash, what Are we doing?

Ja du Al.. Vad fan håller vi på med.

Jag är en grubblare. Har hållt mig borta från killar. Kanske inte är helt sant…
Men jag har aldrig varit bra på det här med killar, förhållande.
Det slutar aldrig bra för mig. Och tror inte att denna gång kommer vara ett undantag.. Ändå kan jag inte sluta hoppas och drömma.
Men vi kommer ingenstans, vi är inte vänner på fb, har inte varandras mobil nr. Vi träffas av slumpen, ute.
Väldigt svårt att stöta på någon när det enda jag har gjort är att sitta inne när det har varit storm ute.

En månad kvar till jul. Kommer jag sitta här ensam då? Kommer jag fira jul med mina rumskompisar. För hem ska jag inte iallafall.
Min väldigt hemliga dröm är att få fira Jul med Honom.

Läser Fifty Shades of Grey nu. Kan inte lägga ifrån mig boken. Påminner mig skrämmande mycket om Alex.
Mannen som gör mig svag, som får mig att börja stamma. Mannen som får mig att skratta och har de perfekta svaren till allt.
Han är smart, kan sjunga, kan dansa, lång, rolig! Han är allt vad jag någonsin har velat ha.
Vi har de mest fantastiska stunderna tillsammans. Har ser alltid till att jag är glad och har det bra. Han får mig att känna mig delaktig när vi är med hans vänner, väldigt noga med att presentera mig, för alla!
En gentleman när det kommer till kvinnor, Mig. Han sköter sig vid en middag, drar ut stolen för mig, beställer de perfekta vinet, beställer gärna åt mig. en punkt jag har stört mig på hos många killar! Vi har aldrig haft en tyst minut. Vi kan prata om allt.
Även när det kommer till sex, vi kan prata, va ärliga och vara öppna med allt. Det är inte alltid killar är så öppna med allt. Utan bara.. gör det.
Han är väldigt noga med att säga att vi har det väldigt bra tillsammans.

Men om allt är så jävla perfekt…. Vad fattas för honom?

Vad exakt ville han att jag skulle svara på hans fråga?
– Alex, Vi leker. Sluta lek med mig. Jag vill va med dig och du vill vara med mig.

Jag har så många tal på gång till honom, och har haft innan också. Men det är bara att så fort han öppnar munnen och hans otroligt sexiga brittiska accent tar över så har jag glömt bort precis allt.

20121127-195914.jpg

The only man I really loved. Phalesto, ”Grålle”

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

