”Don’t ever trust a guy who can dance”

Tänkte jag skulle berätta om Alex. Det är så mycket så behöver ett helt inlägg bara för honom. killar….

Alexander Nicole. 30 år, Kapten, från England.

Första gången jag såg honom satt jag och Louise på The Blue Lady.
Hon pekade ut vilka alla va på puben och sa tillslut att han där, och pekade på en kille med svart keps och svart billabong t-shirt, han är kapten.
– Han är ingen kapten sa jag. Han är för ung. Min bild av kaptener är en gubbe som är 70 bast och har grått långt skägg.
Nu hade han visserligen vild vuxet skägg och ruffsigt långt hår under kepsen. Blond. Vad är det med mig och blonda killar. Men oj så het.

Han kommer jag aldrig våga prata med. min första tanke.

Några kvällar senare festa vi, hårt! Jag stod inne i rökrummet på L’Ekinox, lång historia kort. Jag var otrevlig och vägrade säga mitt namn när han frågade mig. För jag visste hans namn, och visste vem han var. Var därför helt övertygad om att vi hälsat på varann förut. Fånga hans intresse genom att vara så jäkla svår. Bra där Natasa. Inte riktigt min tanke dock i fyllan.
Hans ofantligt otrevliga tjejkompis Elin, från Sverige. Stod och sa vilken dålig kille han är.
Jag tacka snällt för informationen men att jag gärna bildar min egna uppfattning om folk.
Alex tyckte att det var världens bästa svar, tog min hand och vi dansade hela kvällen lång.
Oh God that man can move!

Jag följde med honom hem men insistera på att det blir inget rajtantajtan ikväll. Vill han ha mig, får han vänta. Världens fullaste Natasa säger nej 4 på morgonen. Good girl! high fivar mig själv!

Det var en fredag. Lördag morgon frågade han om jag vill äta frukost med hans vänner. Hela lördagen spenderades med honom och hans två ofantligt roliga kompisar, Casey från Australien Het! </em.
Och Jazz från Nya Zeeland. kan svälja en hel korv.

På måndagen åkte vi till Italien tillsammans. Bara den resan är ett inlägg för sig.
Men men, jag hoppar fram en månad.

Vi har haft det lite upp och ner. Träffats. Sen inte setts på flera dagar. Jag har varit borta och jobbat. När jag kom tillbaka insåg jag hur mycket jag tänker på honom och kan inte glömma bort han. Vi fick ett väldigt dumt avslut efter Italien. Då jag va hemma i 2v.

Vi träffades i fredags, hade världens bråk. Han bad om ursäkt men ingen minns riktigt vad vi bråkade om. Vi träffades i Lördags igen, då jag stod och spela biljard med mina vänner. Han kommer upp till mig, frågar hur jag mår. Kysser mig, ber mig följa med honom ut. Vi tar en promenad, när han stannar mitt i gatan, håller min hand. Älskar gå hand i hand med honom. Och frågar – Tash, vad vi håller på med. – Vi går Alex, svarar jag med ett leende.
Den frågan har jag ställt mig själv så många gånger. Jag älskar när han kallar mig Tash.
Jag blev ställd.

Efter några meter så stannar jag honom.
Vad håller vi på med?
Han kysser mig.

Fick aldrig något svar där.

Så. Nu är jag här. Halvt kär i en kille. Jag hör hans kompisar säga till mig hela tiden att han gillar mig. Att det syns på honom. Men jag får inte 100% respons på det.

Det är så mycket mer än vad jag berättar nu. Det skulle bli en väldigt långt inlägg.

Han är avundsjuk på killen jag började träffa. Han erkände det i Lördags. Han har frågat så många gånger vad det var mellan oss. Vad min pojkvän tycker om att vi ses.
Jag sa att jag träffade Ross, men att en kille som träffa för ett tag sen, krossa mitt hjärta. Och jag kan inte sluta tänka på honom.
Han log tillbaka.

Vi får se vad som händer.
Min mamma sa att om man verkligen älskar någon så ska man inte släppa dom i första taget.

Mammor brukar ha rätt..?

Bilderna visar, Alex, Al som jag kallar honom. Även känd som Pickle:) Våran Roadtrip på kartan. 3 dagar genom Italien.

20121126-165112.jpg

20121126-135108.jpg

20121126-135320.jpg

20121126-135246.jpg

20121126-135041.jpg

20121126-135158.jpg

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

