Love and other drugs.

Lat dagar som dessa alltså.

Städade hela köket här, har ett as coolt rött kök, men som alla grisar grisar ner.. Men alla såg minsann att det var städat.

Va ute med killarna igår. Gick till the blue lady. Spela biljard, girls vs boys. Killarna vann men vi hade bara en kula kvar. Jag va grym!! 😉

Craig, Anthony och Gabriel är från Australien. Craig bor i huset här och är lätt den skönaste av dom alla.
Vi skulle gått till L’ekinox, Antibes enda nattklubb. Men hamna hemma istället där vi käka jävla massa mackor. Pommes frites från en kartong som man värmer i mikron.. Wierd.

Hörde från uncle Phil, att han fixat jobb åt Alex i Golf de Juan som kapten på en mindre båt.. Då är inte han hemma på ett tag.
Det är konstigt att jag fortfarande saknar honom. Kanske inte så konstigt men alla här vet om oss och frågar fortfarande vad som hände.
Adam hans first officier frågade mig igår, vart är din pojkvän.
Känns konstigt bara. Kan inte sätta ord på det.

Ross bjöd ut mig här om dagen. Vi var ganska fulla när vi gick dit efter matchen, så vi beställde sushi för två. Två olika kinesiska rätter. mycket mat!
En flaska vin. Notan gick på 90€.
Men ja det fick han ta! Jag köpte en flaska vin innan;)

Men när vi gick ut så sitter Alex med sin nya flickvän. Som är dö snygg för övrigt. Har ingen chans där.

Men det konstiga här är att jag går förbi deras bord på ute serveringen, Ross går framför mig, öppnar dörren. Och jag hör – Bye Tash.
Jag skrattar åt något Ross har sagt, vänder mig om, han kollar upp och möter hans blick.
Aldrig sett Al så allvarlig. arg, ledsen, uttråkad. </em. Så uppfatta jag blicken under den mili sekunden.

Jag säger Bye Alex och går ut. Väl ute på gatan kysser Ross mig.
Vet inte om Al såg detta men, kändes jävligt bra att kunna visa att jag inte trånar efter honom längre. Kanske jag gör men det visas inte.

Nu gick killarna ut precis, Aussie killarna. De åker skateboard på kvällarna, Gabe fråga mig om ja har haft samma position hela dagen. Det vill säga, i soffan framför en film i mjukisbyxor med te och mobil i handen. Craig skrattar och svarar åt mig.. Han vet, eftersom han har suttit bredvid mig hela dagen:P


Thanksgiving, jag är tacksam för mina vänner! ❤

20121122-173004.jpg

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

