I pulled my ass mussel!!

Vilken dag!!

Puuh!

Vi började dagen kl 8 med att dekorera hela crew messen ( där vi som arbetar har vårat space, matbord, tv, kyl frys Packat med god saker!!) med födelsedags prylar!
Harvey, en utan engeeniers, veti fan vad de heter på svenska.. Ah iaf!
Han fyllde 23 idag. Sen har det varit full smockat med sysslor.. De sista rummen skulle detailas. Ett rum tar ca 3 timmar.. Ni fattar då hur jävla noga man städar en kabin. Är lika stort som ett fint dubbel rum på hotell typ.

Bära saker hör till vardagen här. Då
Det kommer leveranser både med mat, dryck, blommor, motor grejer.. Osv! Som tur är är man stark. Och de är mäkta imponerade över min styrka jämnt. Inte första gången jag hört de..
Kanske är de från hästarna. Som jag sluta med 2 år sedan. Eller dansen.. Lika länge sen det med. I vilket fall så känns mina armar som spagetti nu.

13 timmar. Med raster och födelsedags tårta mitt i allt!:)

Imorgon ska vi vara kolla att allt är på sin plats. Sen så åker jag tillbaka till Antibes, med tjejerna. Sam ska flyga till syd Afrika och Ester bor i Antibes med sin pojkvän.

Båten ska ner i vattnet imorgon men killarna har blivit 24 timmar försenade, då en mina ska skjutas i en vik imorgon. Wierd.

Det är verkligen det bästa crewet jag har jobbat med. Allt är så organiserat och lugnt. Eller ganska stressigt men lugnt då man vet vad som gäller.

Nä nu ska jag sova.
Ska även stretcha min röv muskel då jag drog till den.. Jösses vad killarna hade roligt åt det!:P

God natt!:)

20121119-232920.jpg

20121119-232909.jpg

20121119-232937.jpg

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

