Kvinnan som aldrig log.

Klockan 06:00 ringde klockan imorses.
Sminka mig. Sminka örat, där jag har min stjärn tatuering. Ta ut min kära piercing ur tungan och fixa håret.
Jag packade igår när jag fick veta att jag ska dagsjobba.

Det är bra lustigt hur jag samma dag stressat mig igenom tre möten, åkt fram och tillbaka till Monaco. Svultit ihjäl för att jag inte har ett öre, eller cent, på mig! För att komma hem helt slut och utmattad och den största cravingen på choklad. Man kan köpa typ en kitkat eller snickers för 0,70 €.
Okey, kanske hade mina sista 2€ på mig..

Men så är hela choklad hyllan tom i automaten.. &@&(&@&))())!!!??-&€/)/€ Fuc*
Går till Martins och Virginias kontor precis bredvid, och frågar om hon ska fylla på. Svar nej, hann inte till affären idag. Men! Du ska få en lapp av mig Tash säger hon med ett leende.
Kvinnan ler aldrig. Om hon gör det är det falskt.
Men nu log hon, sträckte fram ett papper där det stod lite info och ett telefon nr.
– Ring du, tror det skulle passa dig.

Sprang upp på mitt rum och ringde direkt.
Det första den snälla kvinnan Samantha frågar i andra änden är om jag har jobbat förut på båt.
Jag skrattar så där självsäkert och svarar Ja i 3 år. Men att Virginia även hade nämnt att hon inte ville ha några nykomlingar.
Hon skrattar då lättat och frågar om jag kan ta morgonen tåget till Toloun imorgon bitti.
Ja visst säger jag utan att ens hört talas om staden förut.
Men som tur är är jag förberedd på att bli missförstådd så pennan är nära till hands.

Vi lägger på och jag hoppar glatt runt i mitt rum med två bunk beds och miljoner av tjejiga prylar prydligt i sina hyllor. Allas utan mina…
När hon ringer igen!! Panik!
– Kan du ta dig till La Seyre Four Six istället?

Det där låter som värsta kinesiskan när man säger det på franska i telefon.
JAJEMÄN, svarar den över energiska Natasa.

Fan! Springer ner till köket där dom två polackerna sitter, räddaren i nöden. Först frågar han om jag vill ha pasta med köttförsås och brie ost! Ni kan ju tänka er lyckan i mig när jag står där 7 på kvällen helt utsvulten.
Sen, hjälper han mig kolla upp biljetten!

Thank you Lord! ❤

Nu sitter jag på tåget, med 20€ som jag fick låna av Bart, polacken.

Spännande! Ska vara på båten M/Y Sky i 6 dagar. Till Tisdag. Ska sköta mig så jävla exemplariskt så de kan bli goda referenser till mitt ofantligt jobbiga Cv!

Återkommer med smygfotade bilder och mer historier!:)

bild1. Gått ner i vikt. Inte helt sjölvförvållat.. Går på ”fattig mans dieten just nu. Bild2. Kommer sakna min piercing!!! Bild3. Båten M/Y Sky (Motor Yacht Sky) Googla! Bild4. Jag på väg till möte nr 1 igår i Monaco. Bild5. Möte nr 3, as varmt ute och världens finaste utsikt!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

