Åka tåg med klump i hjärtat!

Jag sitter med hjärtat i halsgropen!
Eller i med en klump.. Ja hela min överkropp känns jävligt tjock på något sätt!
Att åka tåg här i Frankrike kan ge vem som helst en hjärtattack!
Med några små mynt i fickan så plankar jag mig mina 50 min till Monaco.
Alla gör det, men jag är alldeles för feg för sånt här! Känner mig som en riktigt ärlig människa när jag hellre köper en biljett än att bli tagen av en kontrollant.
Men det krisar, får inte mina pengar förrän senare så!, så länge gör jag som alla andra. Svettas!

En hektisk dag idag!
Kl 9:00 ska jag träffa Malin. En svensk kvinna som har startat upp en
stewerdess skola i Monaco.
Där hon vill ha hjälp, både med pressrelease och välja ut lämpliga kandidater.

Sen ska jag tillbaka på nervkittlande tåget till Antibes (Antibb) där jag har två möten.
Först med en agency som David har fixat åt mig.
Sen med Garry & Terry.
Ringde Garry igår för ett housekeeping jobb, skickade honom mitt cv. Och han ringer upp igen och frågar om jag kan möta Terry idag em.
Det låter lovande! Men som sagt… Ska ju inte hoppas för mycket.
Har inte haft överdrivet mycket tur med mig den här resan. De här månaderna eller det här året för övrigt.

Jag och David satt och prata igår över frukost. David är en 50 årig man som jobbar som fotograf. Otroligt snäll och har inte varit det minsta creapy mot varken mig eller Helena.
Väldigt kramig… Men annars lugnt.
iaf! vi satt och prata om våra energier. Vi är både väldigt glada människor. Är jag arg, då visar jag det. Men är jag nere då ler jag men säger inte så mycket.
Jag måste få ur mig mer frustration och inte hålla det för mig själv. Allt det som gnager mig men som jag inte visar utåt.

Det var han som fick mig ta tag i bloggen igen. Därav Natasas disaster.. Det kommer inte alltid vara glada inlägg. (har jag ens haft något?)
Utan här kommer den Natasa som ingen känner sen tidigare. Den bittra. Elaka. Sura. Ledsna Natasa.

Jag kommer antagligen skriva ikväll igen för att beklaga mig om vilken förjävlig dag jag har haft.
Hur jag blir tagen på tåget eller när jag spillde kaffe på min vita skjorta.. Och fortfarande pank och arbetslös.
Ja något ska vi nog hitta på och klaga om!

pengar på kontot. 4,85:-
Ska vi vara lite positiva så har jag även små växel i fickan!;)

Arevoir!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

