Vänner.

Jag är en väldigt bortskämd unge! Jag är bortskämd med de mest fantastiska vännerna man kan ha!
Dom har blivit färre de senaste åren, jag känner fortfarande väldigt många, men de närmaste kan jag numera räkna på händerna.
Det känns skönt att veta vart man har dom!
”Veta vart jag har dom”
Jag säger ofta så när jag inte litar på folk.
Jag menar att de skulle aldrig göra något oförutsägbart som skulle kunna såra eller skada mig.

Jag har två utav mina äldsta vänner som jag inte träffr varje dag, Cizzi bor i Göteborg nu och har varit min partner of crime i 10 år;)
Har så galet många minnen, galna minnen, med den här lilla dockan!
Mia älskar resor och äventyr lika mycket som jag. Vi har allt gemensamt men är ändå väldigt olika på många sätt. Hela min familj älskar henne och är vår extra syster.

De senaste två veckorna har varit minst sagt intensiva! Men jag känner att jag har umgåtts med de jag velat träffa. Och har skippat de ytliga sammanstrålningarna. Har vi inte setts eller pratat på ett halvår så behövs det inte sägas hejdå nu…

Folk har tagit det här väldigt seriöst att jag ska åka. Nu vet jag exakt varför jag aldrig har nämnt att jag ska åka tidigare.
Folk är vana vid att få reda på att jag har dragit genom FB, de som inte har märkt att jag är borta förrens några dagar ligger inte heller i topplistan precis.

Men aldrig har det tagit emot att åka så mycket som nu. Jag har suttit på några tåg och plan, för att ärligt talat fly.
Det är ingen nyhet.
Men nu kom det här förslaget väldigt lägligt tyckte jag.

Min familj kommer alltid alltid komma först! Jag hatar att behöva lämna min syster Antonio och Erre efter det som har hänt!
Jag älskar er så mycket! ❤
Jag lovar att ta hand om mig och jag hör av mig!! Puss

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

