Natasa. Den snälla, underbara helt förstörda människan.

Jag har hållit mig borta från den här bloggen medvetet.

Natasas disaster. varför? Från en början så gilla jag bara namnet. Klinget på det hela. Men märkte ganska snabbt att det stämmer så jäkla bra in på mig. Ingenting går någonsin som det ska. Mitt humör går upp och ner. Ingen orkar lyssna längre. Därför är det lättare att skriva av sig!

Jag är i Antibes just nu.

”uttalas Antibb”

i södra Frankrike.
Jag kom hit i lyckan om att hitta mig ett jobb på båt. Men det enda jag har hittat är mer miserabla historier att berätta för er!

Tar en sak i taget.
Viltiga personer i SF. (södra Frankrike)
Louiseär en svensk tjej som jag träffa första dagen jag och Fredrik kom hit. Hon har lärt mig allt som finns att veta inom yachting industrin och om allt folk i lilla staden Antibes och hur man ska leva här.

Helena oxå svensk. Kallar henne Bambi. Väldigt söt tjej som har funnit här för mig. Bodde tillsammans i lägenheten tillsammans. Gjort en massa massa roliga saker med den här tjejen! Och även hon har lärt mig mycket!

David Är en random
Snubbe som är fotograf. Väldigt snäll och hjälpsam. Medans jag var i penga kris så hjälpte han mig med gratis boende och hjälper mig hitta jobb. Det är i hans lägenhet vi bor i just nu.

Alex, Killen som tog mig med storm! Efter en helg, flytta jag mina grejer till honom. 3 dagars roadtrip i Italien. Jag är en svag människa när det kommer till killar som är charmiga, gentlemens och bra i sängen. Om vi nu ska vara helt ärliga. Låååång historia om honom!

Det är huvud personerna i min story som kommer att komma!

Nu till ställena vi hänger på.

The Blue Lady är absoluta favoriten. Där hänger man om man ska äta frukost/brunch/lunch. Dit går man om man ska ta en cappochino på dagen. Eller Öl/vin/drink från kl 5-6 på dagen tills de stänger kl 12. Här hänger alla yachties som de kallas.

The hopstore är precis lika bra som Blue, det är större. Har oftast live band och bättre mat. Billigare drinkar. Stor ute servering.
Men gillar blue bättre ändå!

Le’ekinox ”Ikonox” som set uttalas. Är Antibes enda natt klubb. Det är litet. Luktar skit. Rök rum i en bunker…. Och elak personal. En serb som dörr vakt dock som tror vi är bästa vänner. Här dansar man och dricker sig redlös till 4 på morgonen!

Dom här ligger inom 5 min gång mellan varandra.

The Crew House är ett hostel. Där alla som letar jobb eller är mellan jobb bor på. Här finns människor runt hela världen! Martin & Virginia är dom som äger stället. Och de är mest kända hostelet i SF!

Nu orkar jag inte berätta mer! Ska berätta om en månad! Det kommer ta sin tid! Skriva på en iPhone dessutom!

Åh! Suck!
Sur ledsen trött idag!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

