Kroatien!

Har varit i Kroatien nu en månad.. Resan började inte så bra. Utan min väska blev borttappad i Tyskland efter en hysterisk mellanlandning..
Jag skulle egentligen åkt ut på ett 4 dagar event redan på lördagen men de fick ta en annan värdinna för att jag inte hade några väskor. Det blev några dagar i marinan som va helt ovärda. De säger att man ska hjälpa till på marinan när man inte är ute på båt, men bara att det finns absolut ingenting att göra när det inte är högsäsong och båtarna bara åker ut på lördagar/onsdagar.

Eventen har varit bra och dåliga. Kan säga att det kommer va det sista jag gör för Navigare nu.
Mina ben pallar inte det längre och det är inte roligt längre när det inte är lika uppstyrt och organiserat som när Fanny jobba.

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

