Come and rescue me.

u’re just somebody that I used to know

Hela stadens Skövde, enligt fb, sitter på en uteservering och sippar på kaffe eller käkar lunch just nu. Jag ska inte vara sämre och beger mig till Pappa för att tvätta, laga mat och dricka kaffe på hans egna lilla servering i solen. Tända en cigg och tänka ”fy fan vad jag har det bra”

Imorgon åker jag till Sthlm igen för kryssning med syster och hennes två bästa vänner. Dom är sköna och det kommer bli grymt bra. Det är Balkan kryssning så mycket dans kommer det att bli! Många ombyten av skor och klänningar ska med eftersom jag inte har den blekaste vad ja ska ha på mig!

Kort kort! Högklackat! Klart!;)

20120323-131709.jpg

20120323-131718.jpg

20120323-131732.jpg

20120323-131826.jpg

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

