Jag läste igenom några inlägg idag. Jag är väldigt ärlig. Kanske en smutta för ärlig om mitt liv, och de som inte förstod innan kommer nog göra det nu. 
Jag har ljugit så länge inför alla i min närhet så länge. Sju år om jag nu ska vara ärlig.
Det är fruktansvärt lång tid, insåg det inte själv förrän de bad mig räkna. Sju år.  

Men vill inte fokusera på det som har varit längre. Vill inte tänka på de misstag jag har begått. Det blir en lista det. Jag vill bara ha det som är gott just nu. Folk runt omkring mig som får mig att må bra, bli inspirerad och tänka framåt.
Var i Skara idag och fick frågan – Vet du vart du är om tre, fyra år, du behöver inte svara om du inte vet. 
Där sträckte jag på mig och svara glatt ”JA”
– Jag har läst klart min examen och startat mitt event företag. 

Det tog inte ens emot att säga det, så nånstans där inne finns glöden fortfarande. Jag vet vad jag vill. Det är bara orken som ska hinna ikapp.
Ska sätta mig ner och läsa lite om skolor nu. Kanske inte söker fastän jag har till 15 April på mig men då är jag iallafall förberedd.

Jag vet vad jag vill. Det känns tryggt. Att ha velat det så länge gör att jag inte kommer att tveka när det väl är dags.  Kom ihåg det framtida Natasa! 


Jag och min fina Maja som har varit här snart en vecka. Sa hejdå efter en två timmars promenad och nu är hon tillbaka hos mor igen. Tror jag såg hennes bror idag också. Stilig herre precis som våran lilla prinsessa. 

Jag vet vad jag vill. Det känns tryggt. Att ha velat det så länge gör att jag inte kommer att tveka när det väl är dags.  Kom ihåg det framtida Natasa! 

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

