Min mini weeken…

Min mini weekend i Serbien har snart nott sitt slut, ber redan nu om ursakt for stavning do vi inte har de tre sista her.
Jag e inte her ofta, senast var for 2 or sedan, nu e vi her for min kusins barn fyller tvo or. Mamma ville so gerna oka ner so jag fick folja med so hon slipper oka sjelv. Men en vecka recker gott o vel..
Allt detta tjat om att ata kostant och varfor man inte har en kille borjar bli lite tjatigt.. Och do har jag bara treffat helften en so lenge. Er det bara jag som blir trott po alla, kanske e det jag som e lite kinkig nu ockso.. varfor vet jag inte men denna unge borjar go mig po nerverma!
Bortskemd unge som for allt hon tjatar om, seger dom nej so tjatar hon tills hon for det hon vill ha.. so for hon det bara hon holler tyst. Jag e inte forelder men e det inte precis so man inte ska gora och lera henne att hon inte kan fo allt man vill ha.. Jaja, nu sitter vi i bilen, mamma, kusins och hans fru och ungen, mamma har kopt en dvd for bilen so hon kan kolla po sitt extremt irriterande program, Noddie.
Googla ni och ni kommer sto uti 5 min…jag har lyssnat po det snart i 2 timmar och blir snart galen.. och det versta e att ungen kollar inte ens.

So nu ner v kommer fram so kommer mormor tjata lite varfor jag inte e gift, jag e 22 or..ska man ens va gift do? Och eta lite.. Den jag lengtar efter att treffa e BoBo.. Han va en liten valp sist vi var det. Han e tydligen veldigt stor nu och 2 or han med.. Mycket enklare att ha gora med!!

Ibland behover man bara skriva av sig, men ska stenga av datorn nu innan jag spyr ner hela datorn. Den her vegen e inte nodig..guppig och jevlig!

Xx  

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Notering | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

