Gott + Gott = Gott!

Jag gillar att bo hemma hos pappa. Det är mysigt, fastän jag misstänker att han försöker göda mig i smyg.. finns alltid godsaker hemma. Inte likt honom annars. Men jag står på mig, det står en kakburk på bordet nu. Orörd och oöppnad..
Det finns choklad i kylen och en julmust.
Men julmusten tyckte jag var helt okey att ta 🙂 Det är ju ändå jul snart…. hihi

Men jag längtar verkligen till jag har hittat min lägenhet. Den perfekta där jag kan slappna av och göra till mitt. Jag ska inreda med allt det jag gillar, kan ändå inte inreda.
Förstår inte mig på den egenskapen 9/10 personer är födda med, sämst på att matcha ihop kläder och möblemang.. Har inte öga för sånt.
Så då gör jag det på mitt sätt. Jag tar det jag gillar.
Gott + Gott = Gott ? Right 😉

Middagar och mysiga te och kaka kvällar också, eller varför inte mina berömda saffrans scones. För laga mat! Det kan jag!
Ha sina fina vänner hemma med en massa levande ljus när det blåser kallt ute.

Yes kärring I am! Puss

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Gott + Gott = Gott!

  1. Hej! Superfin blogg 🙂 Vad har du gjort idag? Hoppas du haft det bra i alla fall, ha en fortsatt trevlig kväll. Kram

Kommentera

