Om jag kunde.. Om du bara.. Om vi sa?

Jag är gul.
En gul person.
Gula personer gillar inte att vara ensamma. Det gör saker tillsammans med sina vänner.
Gula personer gillar trygghet och ljus. Pratsamma och kreativa.

Det stämmer, tycker mina vänner. Jag, till en viss del.. Jag trodde inte att jag var så skör bara.
Jag trodde jag var blå?
Den tuffa, framåt.. som tar för sig. Som är tuff och klarar sig på egen hand?
Man förändras.

Bägaren håller på och rinner över..

Läser gamla blogg inlägg. Jag var en stark person då. Jag hade kämpat 4 år med en stor sorg. Mitt hjärta brast!
Vet ni hur det känns? På riktigt. Går inte att förklara på annat sätt än att jag var redo att möta ljuset.

Bägaren har runnit över. Det rinner ner för kinderna.

Sinnesro bönen ekar i mitt huvud. Min tid i Lundsbrunn rädda mig.
Fick mig att inse att jag inte kan förändra det som har varit.
Behöver alla dessa kloka ord igen! 

Nu ett år senare så har jag vuxit som person, men jag har tappat allt jag lärde mig på vägen.
En ny stor sorg kommer och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Har inte vänner eller familj att förlita mig på längre. Det här har pågått för länge, jag har målat upp det för illa. Det var illa. Men jag ser bara det goda.

Saknaden är den värsta känslan man kan ha! Man är hjälplös. Som en person som trivs med kontroll i livet så är det här den värsta tänkbara senariet.
Jag vet inte vad jag ska göra.

Vänner lyssnar. Det älskar jag dom för. Men jag önskar att jag var modig nog att gå vidare. Problemet i det hela är att jag inte vill gå vidare. Jag vill ha det vi hade. Jag vill gå tillbaka.
Det var bra, jag insåg det för sent bara.
Hur fixar man det?

Han älskade mig och jag såg inte det. Jag sa nyligen, varför sa du det aldrig till mig ?
– Det gjorde jag. Jag försökte visa det på alla sätt jag kunde. Du såg mig bara aldrig. Jag har gått vidare nu.

Där gick mitt ihop pusslade hjärta isär som en ihop limmad skör kaffe kopp.

Jag är en gul människa.

 Har stort behov 
av att omge sig med 
människor som ger 
positiv energ
 Fattar ofta beslut 
som bygger på intui­tion eller magkänsla
 En energimänniska 
vars humör ofta går upp och ner


 

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

