360! Helomvändning!

Ni som känner mig vet säkert att det här inte är likt mig. Jag är ju världens lataste människa! Älskar god mat och gott! Är dock ingen godis älskare men choklad är min svaghet!
Men ni som känner mig ännu bättre, vet att när jag testar nåt nytt så gör jag det fullt ut! 100% från start!

GYM vem hade trott det.. ? 
Jag har ett stadigt schema med träning och pass varje vecka. Äter regelbundet och nyttigt framför allt!
4 Måltider per dag! och mellanmål på de. Kan ju säga att jag aldrig någonsin går hungrig längre. Inget små ätande, inget kaffe för att hålla mig vaken, och jag älskar laga i ordning maten.
Stor tack till pappa för det! Dels för att det är roligare att laga mat åt två, han behöver matlådor till jobbet. Men framför allt för att jag tar hand om honom nu när jag bor hemma. Stackarn har ett strängt matschema och han tycker det är svårt att laga i ordning mat som passar honom.
Han åkte in på akuten sist för att han hade ätit kantareller lixom.. och jag har min diabetes..
win win situation. Båda två mår bra av en nyttig, regelbunden kost! 🙂

Jag lär mig saker varje dag. Och framför allt är jag ivrig att lära mig! Allt om kost och träning. Vad som är bra för just mig. Man måste nog pröva sig fram..
Det är en hel vetenskap det där.. Spännande! 🙂

Detta bildspel kräver JavaScript.

lite bilder från idag. Färgglad är man i sin träningsjacka:) Frukosten som består av havregrynsgröt och verum hälsofil. Matlådor, inspiration från en restaurang i Grekland. Deras underbara ”Laxpasta” blev väldigt god!

Puss på er hjärtanen. Nu ska jag skriva lite träningsdagbok. Helt omöjligt att hålla allt i huvudet. Vikt, mat och träning.. Vill kunna se tillbaka och rätta mig.
God natt

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

