Morgon 1 Sep.

Hade en mysig kväll med mina tjejer igår. Efter det tuffa tränings passet så gick jag å H hem och lagade pannkakor innan alla tjejer anlände. Det var tufft att använda armarna kan jag säga. Men det börjar ta sig!

Somnade lite lätt i soffan när resten kolla på filmen ”Water for elephants”. Kan rekommendera den stark, har sett den innan 😉

Vakna tidigt imorse för jag hade sån träningsvärk i axlarna. kollar på mobilen. Och där hade jag fått världens pepp sms från H. Hon övertala mig att följa med på BodyBalance 7:30 på morgonen.
Så det var ingen ide att gå och lägga sig igen utan gick duktigt upp. Passet var skönt men samtidigt väldigt jobbigt. Mina muskler håller sakta på att vänja sig för vad jag utsätter den för!
Alla är otroligt vänliga på Livingroom. Ägarinnan, som jag inte vet namnet på än hjälpte mig med inskrivningen, så nu är jag officiellt medlem! 🙂
Bokade även in ett första samtal med bästa Micke som fick in mig på det här!

Ätit en god frukost. Makrill på rågbröd. Igen.. Har en dålig vana att föräta mig på de jag gillar. Inte så bra på att variera min kost.. Aldrig varit. Så hur bryter man det mönstret?

Nu ska jag vila en stund innan det är dags för jobb.

Har väldigt ont i pannan.. har nog slagit i nåt. fast kommer inte ihåg när?

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

