Bra dag! 2011-08-31

Flög upp ur sängen idag. Dock vid kl 10:30 tiden,, men ändå. Har vänt lite på dygnet det senaste.. För idag skulle det shoppas!
Fick med mig söta Hanna, först till Stadium, där dom inte hade mycket att hurra för..
Så vi gick vidare och till Intersport. Där jag hitta bra skor (återstår att se) trekvarts byxor och en skön vind jacka.

Satte oss på Sushi Yaki och käka skön Lunch! Sushi kan vara det godaste!
Träffade på Alex och Matte innan dom smög iväg på nåt hemligt möte…

Handlade inne på Willys, mitt kylskåp har bestått av en ölburk, ketchup, smör och lite sånt tjaffs i ca 2 mån.. Det var dags för ändring. Så vi lassa på grönsaker och frukter som man kan blanda med yoghurt och keso! Favoriten är dock Makrill i tomatsås på rågbröd mhmm!! 🙂

Nu ska ja och Hanna köra ett TRX pass. Följt av Zumba. TRX är nåt nytt som dom har fått in på Puls. Man arbetar med band och gör olika övningar. Ska se om jag kan ta kort så får ni se hur det ser ut IRL!


Imorgon bitti startar jag med ett pass BodyBalance 07:30. Innan jag går iväg till jobbet. Och Yoga sen på kvällen med Pelle.
See ya! 🙂

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

