2011-08-30

Finns inte mycket att tillägga idag. Bara att jag hatar verkligen när det inte blir som planerat.. Antingen om det gäller jobb scheman eller vänner som är ur sämst på att hålla sig till planeringen!

Sen förstår jag mig inte på tekniska saker.. hur mycket jag än försöker! Igår gick inte högtalarna att starta.. har funkat fin fint hur länge som helst. Sen har vi den där jäkla tv boxern. Har bara 3an o 4an just nu…. drygt!
Och den här bloggen? Helt värdelös när man inte förstår sig på hur man kan ändra typsnitt, förstora bilderna.. lägga in bilder överhuvudtaget.

Nä usch, hela min dag är förstörd!
‹Jag behöver choklad!›

Orkar inte bry mig om vad folk tycker och tänker längre. Har väl aldrig gjort.. 

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

