Matfestivalen- 2011

Jag vaknar upp efter sovit i 6 timmar. Stängde av mobilen och vakna av en tyst gata utan för mig.
Allt folk är borta och alla restauranger är stängda.

Alla vännerna är antingen helt ut döda av allt festande och alkoholen de hann få i sig på 48 timmar eller fullkomligt jätte pigga för de bojkottade årets fest och stannade hemma istället.

Vi på Glädje hade en helt fantastisk kväll, tiden gick fort bakom baren och absolut inga problem med några gäster 🙂 Alla är så snälla, kanske är det för vi sprider sån Glädje 😉

Jag har beställt hemleverans på pizzan för jag kommer inte visa mig ute idag!
Jag stannar hellre hemma och vilar upp mig för första kurs dagen imorgon i Göteborg!

Senare ikväll kommer min Babe, mitt Kex! Lika slut är han och vad passar inte bättre än att tillbringa kvällen tillsammans i soffan:)

Peace out!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

