11-08-26

Jag biter mig i tungan. I läppen. Jag blundar. Försöker skaka av mig känslan…

Den där ADHD känslan jag har! Kan inte stå stilla. Kan inte göra samma sak varje dag! Jag har så mycket ideér. Så många planer. Vart ska jag börja?

Men som ni många vet är jag inte personen som går och önskar att jag gjorde något av mitt liv. För det gör jag! Vill bara ha meeer!

Nu är det matfestivals helg i Skövde. Restaurangen jag jobbar på, Glädje, håller på och preppar för fullt med både mat och musik. Allt för att göra det till the place to be! 😉

På lördag morgon drar jag och Hanna till Mullsjön. Där ska jag få Kite surfa åter igen! ooooh som jag har saknat!

På måndag börjar jag och Angelica en ny kurs i Göteborg. Pole Dancing! 😀 Det är en nybörjar kurs. Där man lär sig hantera stången och göra grymma moves.
Har testat det många gånger förut i London. Inte många som vet men har kommit på att det är en grym tränings form. Med tanke på mina ben som äntligen är slut behandlade så måste jag hitta något som inte ger ”stötar” som att gå och springa. Big No No!

En liten updatering om vad som händer nu.
Det jag vill är att komma till Barcelona. Det jag vill göra där.. berättar jag när ja har landat!

Kisses.!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

