2011-08-01

Har nu gått ca 3 månader sedan jag skrev sist.
Jag har hunnit flytta hem till Sverige och slutat på seglings jobbet i Grekland för Navigare Yachting. Som för övrigt sköter sitt företag så fruktansvärt illa. Något mer om det någon annan dag!

Fick jobb på restaurang Glädje som bartender och lägenhet i stan.
Igår kväll var det mycket som vanligt en lördag i Skövde. Och jag kunde bara inte göra något rätt. Jag tappade flera glas så de krossades. Ett paket sugrör som föll ner på golvet. Dessutom de sista så vi hade ont om dom hela kvällen!:P
Blanda en drink i en svajet som ramla ner från bardisken.. Ja så där höll det på hela dagen för mig!
Och jag hoppas bara på den dagen när Gud can give me à brake!

Är stressad upp till öronen för allt annat.. Börjar synas också.. Eksemen är tillbaka och kommer jag se ut som jag gjorde för 2 år sedan så kommer jag inte visa mig ute!

Så vi hoppas på lite förändringar i tillvaron!:)

Imorgon ska 9 tjejer åka till måndax klubben i Lidköping!:) bla mina bästa vänner. Carro och Mia!

Julia fyller 23 idag. Så grattis på dig älskling!:) inte ofta vi ses nu när du bor i Linköping..

Nu ska jag sova och hoppas på en fin dag imorrn!:)

Xx

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

