2011-04-27

Jag som lovade att jag skulle skriva så flitigt..
Hade inte räknat med så hektiska dagar plus nada internet.

Men de första dagarna var mitt event med 8 underbara killar! Riktiga karla karlar som lärde mig mycket! Mycket om öl och fotboll, haha;)

Jag bor ihop med Towa och Fredrik i en 2a i en liten hamn stad som heter Lavrio. Ligger ca 45min från Atens flygplats.
Vi hann med en riktig storstädning av lägenheten som har en schysst balkong, badrum med tvättmaskin och helt ok kök. Inte skabbigt alls:) (så mamma du behöver inte oroa dig!)

Dagen efter fick vi reda på att vi skulle möta upp Navigare gänget för skolan som hålls iår.
Det är ca 40 pers? Som vill bli skeppare och värdinnor.
Jag och Towa har varit Jossans högra hand och hjälp till med diverse planeringar, scheman och små kurser.
Har även fått chansen att bättra på våra seglings skills.
Hade glömt bort hur otroligt roligt det att köra båt!

Nu ska vi sätta ihop ett mat schema för nästa event:)

Adios amigo!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

