2011-03-25

Ibland undrar jag om jag är oturs förföljd.. Seriöst så känner jag ingen som har så mycket otur som jag.
Okey att det kan gå åt skogen ibland men inte JÄMNT!

Jag skulle gett upp med hela körkorts grejen för läänge sen.. Om de nu inte va så att det är något man behöver här i livet.. Något säger mig dock att jag inte ska ha körkort.
Sitter och väntar på att få göra syntestet nu, igen. Mitt lemp gick ut i höstas visade sig..
Så efter att skrivit ut fel papper så försöker vi igen. Fattas väl bara att man är halv blind nu oxå..

Tåget till Sthlm lär ju inte vänta på mig heller.. Så hem packa, duscha fixa och kuta iväg för att äntligen på träffa syster igen.
Gick på stan för att köpa presenter, det årliga som hon alltid får, förutom de hon själv bestämmer att hon ska ha.., är ett påskägg. Hon fyller alltid år vid påsk och ända sen ja va liten och gammal nog för att köpa mina egna presenter så köpte jag alltid ett påskägg!
Varför? För att då kan man dela med sig;) det gäller att va smart!

Så det gör inget om hon läser det här (Hej hej!:) ) för hon vet ändå vad som väntar!

2veckor kvar innan jag åker! Galet!!!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

