14-03-11.. ? OMG! hahaha

HAPPY PI(E) DAY!
hahahahha OOh my loord! Kommer ni ihåg? (Musikalre?!)
Hur vår kära gemu/matte lärare Cecilia införde den här dagen till skolan!
Alla baka pajer och vi skulle lösa en massa roliga tal! (Det sista vet jag ingenting om.. ja satt mest å käka paj!)

fattar ni? Pi talet,, 14,3?  14e Mars? 14/3, Pi…engelska Pie! hahaha jag dör vad roligt!

Anyhooow..
Nya planer. Skräll!
Grekland-Lavrio gäller redan den 15e April. Det är en dag och en månad kvar. Jösses!
Det jag mest har panik över är körkortet.. Fan! Jag som har kämpat som fan.. å nu kanske det inte finns platser till nästa veckas halkkörning.. och om jag inte får göra den då finns det inte en chans att jag hinner..:/ ”wish me luck”

Men jag som har längtat att få börja packa ihop! Finally!! Imorn kommer mammsing och vi ska tvätta allt och packa ner de som inte ska användas.
hoppas hon ser hur lite sommar kläder jag har och går och tröstshoppar med mig! kan ju alltid hoppas!



CLUB M!

CLUB M!

Kan avsluta med att säga att MummelClub M!! va en jäkla höjdare i helgen! Den nya nedervåningen där! 4/5 toast!

xx ❤

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

