Pookie Pookie!

Jag vet att bara ett fåtal vet vad jag menar när jag nämner ”Pookie Pookie”
Just ni är speciella för mig! Det är den 8e Mars idag och kvinnodagen. Tänkte därför tillägna detta inlägg till er tjejer, förlåt kvinnor, som har betytt så otroligt mycket för mig!

Jag besökte en gammal farbror i veckan, han är en trogen kultur älskare! Han var en av de som såg Musikal – 05ornas slutproduktion.
Han frågade mig om jag har häftet kvar hemma som alla gäster fick, men tyvär så plockade jag aldrig på mig ett sådant..
Sitter nu och läser igenom allt och jag skrattar och gråter vartannat. Jag kollar igen de fina bilderna man har sparat från alla galna roadtrips, studenten och dagarna före!  OTROLIGT säger jag bara!

Men minns ni vad ni skrev som kommentarer i häftet? Några berättar hur mycket det älskar att sjunga och stå på scen. Den andra försöker beskriva hur det känns.. någon vill inte ens erkänna att hon är estet;) jag skrev mitt motto här i livet.. Hur gärna de vill komma in på den där speciella skolan!
En annan hur känd hon kommer att bli som musikal artist. ”Skoja
Ganska roligt att läsa såhär tre år senare..
För allt stämmer så bra och jag är så stolt över alla!

Bosse,Franz och Håkan hade en hel del sköna kommentarer..
Franz – ”Tillhör gruppen som får titulera sig 30+men är inte deppig för det utan är nog ganska gay, dvs. det engelska ordet för glad”
Håkan – som fortfarande ställer sig frågan ”Vem är jag? Vad vill rollen? Vad vill vi gemensamt berätta” Jag ser hur han sätter handen för ansiktet och grubblar!
Bosse – ”Ser Skövde som sin hemstad efter 16 uppsättningar..” Du får nog plussa på en del nu efter din fortsatta succé här på Skövde teatern.

Jag skulle gärna skriva ner alla fina minnen man har med er men jag vet att ni vet vad jag tänker på! Vissa kan man inte ens nämna för då börjar alla bara gråta igen..:)

Det var fina 3 år!

Class of 2008

Remember – No strech No pain!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Galleri | Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

