2011-03-02

Hej hej:)
Pappa väckte mig kl 06:00. Det är inte normalt att gå upp så tidigt! Men han skulle lämna en sak innan han skulle till jobbet.
Somna om igen och vakna pigger som en lärka kl 8:30. Gjorde mig iordning och tog mig ner till stan för att fixa lite saker.
Har mycket att fixa och ordna innan jag åker nu!

Lägenheten är uppsagd och en kompis ska ta över den 1 Maj! Nu fattas bara små trix att skriva över sig hos mor elr far också, säga upp elen å sånt.. ooh suck! Trist men måste göras!

Har suttit med min Spotyfi och lagt till en massa grymma sköna låtar! Måste ha något att digga till i sommar;) P!nk – F**kin’ Perfect – Explicit Version En favorit!

Vi ska nog åka ner till Serbien i April för min kusins barns dop:) Till det kommer självklart en mega fest! Det är ju det min familj gör bäst haha 😉 Fastän 2/3 inte ens dricker, hehe.

Något jag har fått en massa komplimanger för är min parfym! Godaste ever och har varit trogen kär i den flera år! Ralph Lauren – Hot.

Nä nu ska jag göra iordning lite middag. Blir nyttigt idag igen! Lax och avokado sallad:)
Frukost består numera alltid av havregryns gröt! Funderar på att köpa med mig en pack så att jag har nere i Grekland! haha

Puuusss
Ralph Lauren Hot

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

