Sommar planer!

Nu jävlar är vi igång!;)
Grekland sommaren 2011! Är såå glad och super sprallig!!
4 Maj börjar det första eventet och stannar hela säsongen ut.

Värdinna på Navigare Yachting wiie!

Men innan jag drar så ska jag upp till min syrra i Stockholm och fira hennes 24 års dag! Göteborg för girls night out med Cizzi o gänget. Träffa BiM som även hon kommer finnas med i greklandet! Packa ihop lägenheten och flytta ifrån hålan Skövde!

Note to my self :Börja packa så snart som möjligt!

Men framför allt skaffa körkort på två månader! Det blir min challenge nr 1!

Den enda och största disastern just nu är en viss man som har varit anledningen till min bergodalbana det senaste! Jösses vad man kan lura sig själv!
Note: tro alltid på dig själv och vad du tror på! Lita på magkänslan!

Men det känns bra att komma bort. Jag har mål för livet. 🙂 så jävla stolt!
Puss

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

