2010 i bilder!

 JANUARIPappa hämtar mig i Sthlm efter att jobbat där i 1 år. Här på regementet för familje dag och säga hej då till min bror och mina underbara killar! Vortan och Bentley!<3
                                                Vortan Bentley

FEBRUARI

                                                 Grålle
Februari handlade bara om min älskling! Operationen från hösten gick bra och hand rehab var full igång! Han fick sig även en liten kompis, Hingsten Racer:) En liten mini djävul.
Minns ni förra vintern? Den hemska hemska vintern.. i den pallra jag mig upp morgon middag kväll för att ta hand om mitt hjärta! Det var några gånger jag bara ville lägga mig i snön och dö, men allt för honom! ALLT för Grålle! ❤
                                       
8 Dagar kvar till han åkte ifrån mig till Familjen Drath.                                                      

MARS
                                               
                                                     Får min lägenhet på Storgatan                                                   

Syster (till höger) fyller 23:)

APRIL

NYCS

NYSC – Navigare Yachting Charter School 2010. Utbildning i Kroatien för skeppare & värdinnor. Efter alla flyg blev inställda av den där jukamukka vulkanen blev det en lång buss tur med folk som visade sig vara vänner för livet!
Nedanför, morgon yoga med Peter:)
YogaMAJ
                                             
Zorica saknar Antonio. Vi sitter på bussen till flygplatsen! hahah

   Mamma syster och jag åker till Serbien för att hälsa på familj och morfar som inte mådde så bra vid tillfället. Cancerforskningen har inte kommit någonstans i Serbien. Men stark som han är mår han bra idag! Volim te Deda! ❤                                                       

                                                           morfar och syster
JUNI
                             Juni, fina Juni!   Sköna sommar kvällar med vänner och familj! Min kusin, hans fru och barn kom och hälsa på över midsommar! Mamma som håller Petra 4 mån:)  
   
Roroas Partoooueze! Den bäästa kvällen det året! LÄTT! Josse & Hanna som mumsar i sig Roros mammas gooda goda OH så goda mat! 😀
                                                         
Minns ni den här kvällen tjejer? 😛 Yes den sluta i kaos men, midsommar för mig är kaos! Men jag älskar er allihopa! ❤ 
Kvällen som förändrade hela året.. och lite till!
Allsång är ifull gång:)
                       
Sofia Emanuelsson goes Krüger! MÖHIPPA! 
Nedan. Bröllops fest i Hova 😉
                                    

JULI
                                  
                                   
                                         
                                                            SEGLING 2010.
                                        Ingen vind = besviken gäst.
                                    Laga frukost under segling = Sjösjuka!
                                         
Stolt! 🙂 Från att inte kunna segla, till att bli värdinna på segelbåt och mer därtill!
                                  
ovanför: Event segling i Grekland. 8 killar och jag på en Bavaria 48:)

OSLO med Johan och AC.
                                         

OSLO med Johan och AC.
                                          
                                                                               

   AUGUSTI
                                                             Johanna Drath säljer Grålle..:(

                                                         

                                                         Jag fyller 21.
                                                 

ROADTRIP 2010
                                               
                                               
                                              
                                              
Borås.Halmstad.Göteborg med Josse Och Natta!

SEPTEMBER

LONDON ?! wtf.. Från att ha långt hår..

Not so happy! :/
Annars var det mest fest på G!

OKTOBER
Secound hand med Bea.

Onsdagar på Pizza Express och bio. Standard!

AnnaBanana! Visar staden.

NOVEMBER


Jag kommer hem. AC åker till Sälen:(

Mamma har hunnit skaffa både hund och katt!

DECEMBER

GOD JUL!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

