2011-01-31

MITT LIV ÄR EN BERGODALBANA!

För många kan det se väldigt lugnt ut och inte så speciellt.. Men i mitt huvud är det glada tankar, arga, ledsna,fnittriga och glada tankar igen vart annat!

Jag undrar om alla går och tänker som jag.. för herregud vad jag tänker!

Jag har saknat hästarna så otroligt mycket på sistonde! Har varit så rastlös, som om någonting fattas. Tog mig ett tag att förstå att det är hästarna! I’m sutch a nerd. Men det funkar för mig.. för dig kanske det är att gå ner till gymet och spänna dig.. eller fika fem gånger på en dag. Men hästarna.. det är min meditation och träning samtidigt.

Så jag ringde runt lite och det var inte så svårt att få komma och hjälpa till. Erika Andersson bor i Axvall. Hon har ett tillridning och försäljningsstall. Där satte hon mig på en unghäst det första hon gjorde. Det roligaste av allt var att ”det var som att cykla” 🙂
Rytmiken sitter kvar och även balansen, men styrkan och musklerna är totalt borta!
Men den kan man träna fram igen!


Erikas stall. Hoppträning. Lotta och Maja. Jag och Maja:)

I veckan ska jag hjälpa Jenny med hennes horsemaship träning på Kinnekulle och i helgen

ska jag till Vara för att rida Maritas två:)

Det här blir bra de! 😉

xoxo

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

