2010-12-27

Jag vill börja med att säga att jag har problem. Du har problem. Alla har vi något som vi kämpar med. Men frågan är inte hur man ska fixa problemet, utan vad det är som gör allt bättre. Vad gör dig glad när hela din värld faller samman.
De som inte har någon/något.. Är dem jag tycker synd om. Jag vet min. Men just nu tycker jag synd om mig själv för jag har inte kvar honom längre.

Han heter Phalesto och är en 13 årig grå halvblods valack.
Ända sen har var 5 har han funnits vid min sida.
När jag blev utslängd hemifrån. När jag inte kom in på skolan. När killarna behandlade mig dåligt. När min första kärlek försvann. När jag packade mina väskor och flyttade. När jag blev sjuk. När ingen trodde på mig. När ingen orkade lyssna på mig. Då fanns min stora vita prins där för mig!
Han fanns där. Alltid. Levde för honom. Vem skulle annars ta hand om honom? Jag fanns där för hans skull.

I 2 år klamra jag mig fast vid min stora kärlek. Kärlek är inte något man säljer. Jag ångrar mig och saknar honom varje dag!!

Jag behöver honom nu. Jag vill prata. Jag vill att någon ska lyssna. Jag är helt säker på att han förstod vad jag sa.

Rida ensam i skogen. Lätta på sitt hjärta. Se hur hans öron reagerar på min röst. Sitta i boxen. Somna ofta med hans huvud över min axel. Som tavlan. Flickan och älgen. Han vakade över mig.

Han fanns där. När jag behövde någon. Vänner är inget att lita på. Kärlek är något man ska förtjäna!

Älskade grålle vad jag behöver dig!!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

