2010-12-09

”- När man är 20 är allt seriöst!”

Det är synd att man aldrig är på samma nivå som de nära och kära man har runt sig..
När det kommer till vänner så är vi på samma oseriösa plan och kan prata och skämta om allt!
Vi ställer upp för varandra!
Även om vi bor på olika orter ser vi till att våra närmaste känner sig älskade och har någon att luta sig mot.

Jag är ingen grubblare, jag tänker inte över ett problem hundra gånger för att bara påminna mig om att det inte finns en lösning på problemet.. Varför?
För att jag är en optimist och det finns Alltid en lösning på problem om jag får säga det själv!
Jag ser inte problemet utan försöker se runt det.
Men alla är tyvär inte optimister och då kan min otimist vara ganska irriterande..

Jag vill hjälpa! Jag vill finnas där! Känner jag något för någon visar jag det! Men på nått jäkla vänster är det alltid för sent..
Jag visar det aldrig tillräckligt fort tydligen..
Att inte va på samma plan kan därför bli ganska frustrerande efter ett tag.
Det enklaste vore bara att.. Ja? Alltid ha svar på tal kanske.. Att tro på sig själv och visa den utåtriktade personen man faktiskt är!

Men på nått jäkla vänster är det alltid för sent!
Jag kanske blir lite för nojig efter alla år jag har flytt ifrån mina problem..(ser runt dom..) men det är svårt att bryta en vana.

Ska man då bryta den vanan själv eller ska man ta hjälp av sina nära och kära?

Jag vill hjälpa men vill inte hjälpas själv..
Knivig sitts det där!

Men ung som man är har man mycket att lära! Men nu som 21 så är allt faktiskt väldigt seriöst.. För man vill bli tagen seriöst också!

Ska jag jaga mina drömmar så kommer jag fortsätta precis som förut.. Med andra ord, inga vanor kommer att brytas!

Åååh!! Jag grubblar! Fan:/ fan va jobbigt att ha hundra tankar i huvudet hela tiden! För nä, jag har inte löst ett enda problem hittills!

Love me. Choose me. Pick me.
Jag vill bara att du håller om mig!
Jag är inte svårare än så, så gör det lätt för mig. Finns du där för mig, kommer jag alltid finnas där för dig!

xx

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

