2010-12-07

Det är skrämmande när folk som inte känner mig egentligen kan beskriva mig på pricken och vet vad mina svagheter är..
Jag vet att jag är väldigt öppen som person, hemlighetsfull är inte riktigt min grej.
Men när en gammal gubbe som jag jobbar hos ställer en massa krav om att jag faktiskt måste bestämma mig vad jag vill bli när jag blir stor..

Jag som trodde jag hade gått om tid att växa upp..
Varför måste man bestämma sig? Varför kan jag inte fortsätta som jag alltid har gjort?! Alla snackar om att leva i nuet, Carpe Diem för helvete, men inte en jävel vågar sig på det. Och dom som gör det ses istället som flummiga, omogna, vårdslösa, klantiga..

Om man tänker tillbaka hur man var som liten så är jag exakt likadan idag.. Jag hade hundra planer om man jag ville bli!
Bl.a. Servetris (för alla söta killar alltid jobba på restaurang) Elitryttare (Junior i SoRf -06!) Jag ville rädda djur från gatan (Hästarna vi tog in va alla special arbete med) Flygvärdinna! (Har fått flyga en heldel ist!)

När mina första drömmar var avklarade, innan 18 års åldern, så är det väl bara naturligt att fortsätta bygga på dom?!

Här näst kom dansen, ”planerings människa” som jag sa, projektledare, teatern, segling, kitesurfing, resa!
Tycker jag har gjort ganska bra ifrån mig och förstår inte riktigt varför jag måste försvara mig för min egna personlighet!?
Jag gör bara det som faller mig in. Går det inte så bra som jag har tänkt mig; rycker jag bara på axlarna och ser framåt. Letar alltid nya äventyr!

Vid 21 års ålder är jag klar med den listan också!!

Jag vågar i allafall! Tänker kanske inte alltid på koncekvenser men ska jag oroa mig för allt får jag aldrig något gjort!

Vad har du gjort?

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

