2010-12-01

Har jag berättat hur mycket jag älskar mina vänner! Gamla som nya, de jag har brutit med och funnit igen! Vänner som jag har lärt känna väldigt ytligt men kommit väldigt nära! Vänner som alltid har ställt upp för mig! Vänner som har lyssnat och alltid gett goda råd! Vänner som har varit med mig under bra och dåliga tider!

Jag har så otroligt många fina minnen med alla! 🙂

Är det något jag aldrig kommer ångra är det alla jag har umgåtts med under åren! Alla har gett mig så otroligt mycket och jag tror
tyvärr inte jag säger det till dom tillräckligt ofta.. Men man kan inte kärleks förklara sig på samma sätt som till en kille man tycker väldigt mycket om (inte ens det..)

Jagg klarar ju inte av att sitta ensam hemma.. blir galen och hjärnan snurrar och tankarna springer iväg och man blir psykiskt sjuk 😛
Såå.. Jag å Carro satte oss på Pims för att käka och dricka lite avslappnande!
En trevlig överraskning när Mia och Emelie kliver in med världens största smile!:)

Blev en spontan mys kväll med väldigt fina tjejer! Saknat det, prata hästar och skvallra! Vem mår inte bra av att asgarva 😉

Ska bara komma på hur man lägger ut bilder nu på denna väldigt svart vita blogg så ska jag visa vad jag ville komma fram till!
För Ja! Jag hade en mening med det hela. Hoppas bara jag kommer ihåg den till iphone mysteriet är löst!

Imorgon ska jag kolla på julkalendern!:)

xx

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

