2010-11-30

Mina misstag tar visst aldrig slut..

Min dator vill visst inte sammarbeta med mig alls nu längre.. Ska skicka iväg den så den får fixas! Problemet där är att jag inte vet vad felet är ..eller vart jag skickar iväg den?

Börja fixa iordning min lägenhet igår 🙂 med en massa ljus och ljusstakar! Men uppe på vinden va det tufft! Jag är tydligen vääldigt lång! ..
Sen vart jag lite klantig och råkade häva ner en gammal spegel:/ Det kan ju inte båda gott för mig!
Jag är ju så vidskeplig så det är sjukt!!
Jag minns att jag gjorde sönder en spegel när vi flytta in till stan, då skulle den oturen tagit slut nu i April 2011!
Men då vet ni att det här kommer fortsätta i 7 år till :/

Jag hade alltid samma halsband när jag tävla!
Innan jag flyger säger jag alltid en ”ramsa”. För att se till att jag överlever!
Osv Sen blir de bara pinsamt!

Men ni fattar vinken. Tror ni på tex 7 års olycka? Eller nåt liknande..?

xx

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

