2010-11-27

Humöret svingas upp och ner, fram och tillbaka! Men det brukar väl vara så när killar är inblandade i det hela:) killar inte nåt pms humör:P

För när man bryr dig tillräckligt mycket om någon så händer det lätt att ens egen personlighet rubbas en bit.
Det gäller att veta vad man vill och hur långt man är villig och gå.
Inte alltid så lätt men fick mig en trevlig överraskning igår och nu vet jag vad jag vill!

I slutändan hoppas man bara på att man gjorde ett klokt val!

Ikväll har jag en middag och utgång att se fram emot! Måste dock hinna gott göra Erika, vars telefon jag råkade paja men som nu är återställd!:)

xx

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

