En sak till!

Härmed ska jag ta tag i saker! Det här funkar inte längre så jag gör en lista som jag gärna vill att mina nära och kära läser för att hjälpa mig igenom detta!

1. Ta ansvar för min ekonomi!
1,1 Var inte ute och små köp saker!
1,2 Va inte ute och festa så ofta!
1,3 Betala dina räkningar i tid!
1,4 Håll koll på hur mycket du får i lön!

2. Träffa inte killar som inte är bra för dig!
2,1 Inse själv att de inte är bra för dig!
2,2 Håll inte kontakten med gamla ex!
2,3 Alla killar är skit!

3. Ta tag i ditt liv!
3,1 Ta körkort!
3,2 Läs Matten!
3,3 Skaffa ett bättre jobb!
3,4 Tänk efter ditt beslut minst fem gånger!

4. Fall inte för frestelser!
4,1 Åk inte på alla resor!
4,2 Gör inga dumma saker!
4,3 Lyssna på din mamma!

5. Ta hand om dig!
5,1 Din kropp är sjuk! Ta hand om den!
5,2 Sluta stressa!
5,3 Gå till läkaren, gör testerna.
5,4 Fly inte fort det inte passar!!

Nu lämnar jag ut väldigt mycket, men det behövs för det är så mycket inte många vet och saker jag är livrädd för, finns plötsligt inte.

Så! Det här startar 2010-11-26!!
00:09!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

