2010-11-25

Shipp och Haj!
Idag ska jag inte skriva om några roliga händelser eller äventyr.. Inte om hur duktig jag är på ..(?)
Utan hur otroligt klantig en person kan vara och vilken jäkla lat vän jag är!

1. Hällde ut en kaffe kopp idag på Pims. Det kalla kaffet råkade träffa Erikas nya Iphone 4:/ aj fan på den! ( ber så hemskt mkt om ursäkt!!!)
2. Min vän behöver mig! Borde åka ner till Göteborg men hade varken råd eller lust. Lust?! Vem fan bryr sig när någon du älskar är i nöd! Eller aah hon sakna mig:)
3. Skulle hjälpt min älskade kompis att packa. Jag sitter fast i lunden och kan inte ta mig dit i snöstorm.. Dååligt dååligt!!
4. En nära vän har kommit hem, efter att ha varit borta i nästan ett år. Han skriver världens finaste meddelande, men jag nobbar och säger att vi får ta det en annan dag! Ren lathet!!!!

Nää, får man ha såna dagar då man inte orkar bry sig om någon annan än bara sig själv!??
Tjejen på jobbet får höra allt vad som händer hos mig för hon känner ingen som är involverad i det hela. För det känns ju sugigt att inte kunna prata med sina vänner om vad som händer och sker..
Har jag fått reda på nu!
Det kan jag!! Men bara till en viss gräns.. Men får skylla mig själv.. Jag vill ju inte ens. De ser mig bara som en flummig mupp ändå.

Aja.. Imorgon ska jag involvera mig i alla mina vänners liv! ❤

God natt!

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

