2010-11-24

Igår på AC’s hejdå fest fick jag mitt första konkreta bevis på att folk faktiskt läser denna smörja!
Har folket inget bättre för sig kan man undra, men samtidigt har jag väldigt mycket fritid som kan sitta och skriva ner mina tankar och funderingar.
Men att skriva, måla och vara kreativ är något jag alltid gjort!

Jag sluta måla, eller visa mina ”verk” efter flera vänner tog sig friheten att ta skiss idéerna och göra tatueringar av dom, och sedan
ha mage att säga att de själva som har målat de.
Fick tipset att sätta copyright på de allihopa men vem fan orkar bry
sig. Ska lägga ut alla här så är det fritt fram..

Sluta skriva (låttexter, noveller o vardaglig dagbok) efter Jonas olycka.. Sen fanns det inte mycket mer att göra.
Börjar bli lite uttråkad och letar just nu efter en ny sysselsättning…
Har funderat lite på lerduveskytte.. Fotografering.. Katt fantast. Men inget håller riktigt så har ni några idéer så feel free att tipsa.
Så får jag även reda på vilka ni nötter är 😉

Om inte så fortsätter jag bara skriva här!:)

xx

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

