2010-11-15

Jag är…
naken.rädd.exposed!

haha nääe seriöst!
Jag lär mig saker om mig själv varje dag!
Svartsjuka! Jag vet att flera av er har hamnat mitt emellan mitt ”rädd för konfrontation” och min ”djävulska svartsjuka”

Blivit mer än någonsin med tanke på den livssituationen jag lever i just nu.. Men det är inte lätt när folk gör det så jävla svårt för en.

Jag vet att jag skriver i gåtor men det här stämmer in på fler än en sak., ooh jösses..
Jag skriver inte det här för någon.. utan mest för att lätta på mitt hjärta.. vart fan ska man annars få chansen att göra det ?! 
Vänner sviker. Folk skvallrar och små kärringar bedrar.

Det är fan tur att man vet vart man har sina vänner.. och dom är fan inte många!
På tiden och folk ställer upp (för varann?)

Vi har alla nåt att lära oss! 

Du ska älska din nästa såsom dig själv

  • Var snäll mot dig och din kompis
  • Dela med dig av ditt ego!
  • En för alla, alla för en
  • Älska alla
  • Jag är inte bättre än någon annan
  • Bemöt andra som du själv vill bli bemött
  • Hata ingen

  xx

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

