2010-11-05. Alla älskade helgona!

Syster och bror överraska mig igår, efter att mina jeans blev stulna i pappas tvättstuga.., så åkte vi hem till min mor. Borde egentligen varit super glad för alls äntligen va samlade igen. Minns inte sist det hände direkt..
Men det var alla helgona afton och jag kunde inte sluta tänka på Jonas.. Älskade snälla Jonas som omkom 23/6- 07. 21 år gammal.. Alltså lika gammal som jag är nu.. Han skulle fyllt 25 den 7e okt ..
Det får en att tänka att livet kan va så fruktansvärt kort..

Satt i soffan när ”somebody like you” spelades.. Från noll så började tårarna spruta!!
– Kommer du ihåg hur du spelade den för mig? Kommer du ihåg hur vi övade för din audition med den låten.
Vi försökte få den låta.. Som din! Unik! Precis som du är:)

Har många fina minnen med dig, inte lika många som jag hade önskat bara.

Saknar dig! ❤

Om natasasdisaster

My diary of the past and my new life. I promise you a lot of storys, and Yes! they are all true! Love and Respect Natasa
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

